Alihankinta-messut

AlihankintaHEAT-Kumppanuushinnasto

AlihankintaHEAT-kumppanuushinnasto

AlihankintaHEAT Pääkumppanuus

  • ständipaikka AlihankintaHEATissa Alihankinta-messujen pääaulassa kolmen messupäivän ajan 24.–26.9.2019
  • ständipaikan koko 2 m x 1 m (sis. sähkö, pystypöytä, 55’’ näyttö)
  • tilaan ei rakenneta perinteisiä osastoja vaan kevyet ständipaikat
  • laaja näkyvyys Alihankinnan ja AlihankintaHEATin markkinoinnissa ja viestinnässä
  • sisältönäkyvyys ja kommentit AlihankintaHEATin mediatiedotteessa (FI + EN)
  • logonäkyvyys Alihankinta-messujen nettisivuilla
  • markkinointi ja viestintä some-kanavissa: Facebook, Twitter, LinkedIn
  • sisältönäkyvyys AlihankintaHEATin pääkumppanina Alihankinnan sähköisissä uutiskirjeissä
  • Alihankinta-messujen kolumnikirjoitus + kolumnin jako medialle ja some-kanaviin (FI + EN)
  • asiantuntijapuheenvuoro (20 min) Alihankinta-messujen päälavalla Heat Stagella kaikkina kolmena messupäivänä
  • markkinointinäkyvyys yhdessä sovitulla ilmeellä Alihankinta-messujen pääaulassa
  • pääkumppanuus-maininnat ja logot AlihankintaHEAT-materiaaleissa
  • videohaastattelu: tallennus AlihankintaTV-kanavalle ja some-jaot
  • livehaastattelu: messujen juontaja haastattelee kumppaneita Heat Stagella
  • startupien HeatCamp-innovaatioleirillä 4.–6.9.2019 ja sparrauspäivässä 17.9.2019 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa pääkumppanilla on laaja näkyvyys ja erikseen sovittu yhteistyö startupien kanssa
  • mahdollisuus antaa innovaatiokumppanin tavoin haaste startupien ratkottavaksi
  • mahdollinen muu yhteistyö erillisen sopimuksen mukaan
  • Kestävä valmistus -teema: Alihankinnan ja AlihankintaHEATin pääteema 2019 on Kestävä valmistus – Sustainable Manufacturing. Mitä teema tarkoittaa teidän liiketoiminnassanne? Nostamme erityisesti esille teemaan liittyviä sisältöjä.

 

15 000 €
+ alv / yritys

AlihankintaHEAT Innovaatiokumppanuus

  • haasteen tarjoaminen AlihankintaHEATin startupeille + osallistuminen HeatCamp -innovaatioleirille 4.–6.9.2019 ja sparrauspäivään 17.9.2019 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa
  • haaste startupeille: uudet ajatukset / ideat / ratkaisut / osaratkaisut / yhteistyömallit / muuta – autamme ideoinnissa!
  • vastineeksi uusia ideoita, kumppaneita, yhteistyötä – yritykselle näkyvyyttä, startup-myönteisyys, rohkeus, halu kehittyä
  • kevyt ständipaikka messuilla pääaulassa (n. 2 m x 1 m, sis. sähkö, pystypöytä, 55’’ näyttö)
  • laaja näkyvyys AlihankintaHEATin markkinoinnissa ja viestinnässä
  • sisältönäkyvyys AlihankintaHEATin mediatiedotteessa (FI + EN)
  • logonäkyvyys Alihankinta-messujen nettisivuilla
  • markkinointi ja viestintä some-kanavissa: Facebook, Twitter, LinkedIn
  • asiantuntijapuheenvuoro (20 min) Alihankinta-messujen päälavalla Heat Stagella sovittuna messupäivänä
  • kommenttipuheenvuorot Heat Campin tuloksia esiteltäessä Heat Stagella keskiviikkona 25.9.
  • markkinointinäkyvyys yhdessä sovitulla ilmeellä Alihankinta-messujen pääaulassa
  • innovaatiokumppanuus-maininnat ja logot AlihankintaHEAT-materiaaleissa
  • videohaastattelu: tallennus AlihankintaTV-kanavalle ja some-jaot
  • livehaastattelu: messujen juontaja haastattelee kumppaneita Heat Stagella
  • startupien HeatCamp-innovaatioleirillä 4.–6.9.2019 ja sparrauspäivässä 17.9.2019 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa innovaatiokumppanilla laaja yhteistyö startupien kanssa – mahdollinen vierailu omaan yritykseen
  • mahdollinen muu yhteistyö erillisen sopimuksen mukaan
  • Kestävä valmistus -teema: Alihankinnan ja AlihankintaHEATin pääteema 2019 on Kestävä valmistus – Sustainable Manufacturing. Mitä teema tarkoittaa teidän liiketoiminnassanne? Nostamme erityisesti esille teemaan liittyviä sisältöjä.

 

9000 €
+ alv / yritys

AlihankintaHEAT Sponsorointikumppanuus

  • sponsorointikumppanuus = markkinointikumppanuus tai sisältökumppanuus
  • räätälöity yhteistyö sovitun suunnitelman mukaan
  • näkyvyys AlihankintaHEATin markkinoinnissa ja viestinnässä sekä tapahtumassa
  • maininta AlihankintaHEATin mediatiedotteessa
  • logonäkyvyys Alihankinta-messujen nettisivuilla
  • markkinointi ja viestintä some-kanavissa: Facebook, Twitter, LinkedIn
  • sponsorointikumppanuus voi muodostua esimerkiksi
    • logo-näkyvyydestä ja kumppanuusmaininnoista markkinointiviestinnässä
    • laajemmasta sisältöyhteistyöstä messujen ennakkomarkkinoinnissa ja viestinnässä
    • laajempi sisältöyhteistyö messujen ohjelmassa / puheenvuorot Alihankinnan pääohjelmalavalla Heat Stagella
    • erillinen tilaisuus seminaaritiloissa ja kyseisen sisällön ennakkomarkkinointi sekä ohjelmanosto Heat Stagella
    • räätälöimme jokaiselle sponsorointikumppanille sopivan kokonaisuuden toiveiden ja ehdotusten mukaan
    • Kestävä valmistus -teema: Alihankinnan ja AlihankintaHEATin pääteema 2019 on Kestävä valmistus – Sustainable Manufacturing. Mitä teema tarkoittaa teidän liiketoiminnassanne? Nostamme erityisesti esille teemaan liittyviä sisältöjä.

räätälöity yhteistyö alkaen

500 €
+ alv / yritys

Ota yhteyttä ja varmista näkyvyytesi teollisuuden kuumimmassa startup-tapahtumassa

Tanja Järvensivu
p. 050 536 8133
tanja.jarvensivu[at]tampereenmessut.fi