Alihankinta-messut

Markkinointipaketti

Kootut ohjeet markkinointisi tueksi

Näytteilleasettajan markkinointipaketti sisältää käytännön ohjeet ja täsmävinkit, joilla voit markkinoida omaa osallistumistasi messutapahtumaan.

Miksi markkinoida messuosallistumista?

 

Kun kerrot omasta tapahtumaosallistumisestasi, juuri sinun asiakkaasi tietävät, mistä sinut löytää. Tapahtumaosallistumista kannattaa markkinoida niissä kanavissa, missä sinä kohtaat omat asiakkaasi normaalistikin.

  • Näytteilleasettajan kutsu on vakuuttava – luottamus on jo olemassa. Käytä kutsua somessa.
  • Kävijä suunnittelee päivänsä etukäteen, varmista, että olet suunnitelmissa mukana

Jotta markkinointisi olisi mahdollisimman yksinkertaista, olemme koonneet avuksesi tämän markkinointipaketin, jonka vinkkejä ja materiaaleja voit vapaasti hyödyntää.

Asiakaskutsu käyttöön

 


Mistä saan materiaaleja?

Tampereen Messujen materiaalipankkiin on lisätty kuvia ja bannereita, joita voit käyttää vapaasti omassa markkinoinnissasi. Materiaaleja voit hyödyntää omilla verkkosivuillasi tai sosiaalisen median kanavissa. Valittavanasi on kuvat seuraavan kokoisina:

Materiaalit


Missä markkinoin?

Viestimme Alihankinta-virtuaalitapahtumasta seuraavissa kanavissa:

LinkedIn:
Alihankinta

Instagram:
Alihankinta

Facebook:
Alihankinta-sivu

X:
@Alihankinta
@TampereenMessut


Koska markkinoida?

Olemme koonneet alle aikataulua, jonka mukaan markkinoidaan yhdessä tulevaa messutapahtumaa sekä sitoutetaan omia asiakkaita.

4 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Olemme mukana”

Kerro asiakkaillesi messuosallistumisestasi omissa kanavissasi ja verkkosivuilla. Ota hyötykäyttöön valmiit materiaalit.

3 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Aktivoi asiakkaasi”

Aktivoi omat asiakkaasi hyvissä ajoin ennen tapahtumaa. Kysy asiakkailtasi, mitä he haluavat nähdä tulevassa tapahtumassa? Voit saada arvokkaita vinkkejä messusisältöön.

2 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Meidän osasto: tätä me tehdään”

Kerro asiakkaillesi, mitä palveluja tai tuotteita esittelet esimerkiksi uutiskirjeellä, somessa, sähköpostilla tai omilla verkkosivuilla

1 viikko ennen tapahtumaa | ”Käytännön infot ja tapahtumasisältö”

Varmista, että asiakaskutsusi ovat menneet perille – tehosta markkinointia omissa kanavissasi

Tapahtumaviikolla | ”Nähdään pian”

Nähdään pian, innosta asiakkaasi! Nosta esiin oma messuosastosi ja muistuta asiakkaitasi tapahtumasta