Vuoden 2021 päähankkija on Finn-Power Oy

Tiedote Uutinen  21.09.2021

Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry:n Vuoden Päähankkija – ja Vuoden Alihankkija -palkinnot myönnettiin 21.9.2021 Alihankintamessuilla, jotka tänä vuonna järjestettiin Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Palkinnot luovuttivat LOGY ry:n Alihankinnan palkintovaliokunnan puheenjohtaja Tomi Parmasuo ja LOGY ry:n toimitusjohtaja Markku Henttinen.

Vuoden Päähankkija -palkinto myönnettiin Finn-Power Oy:lle.

Levyntyöstökeskuksia, yhdistelmäkoneita ja järjestelmiä Seinäjoella valmistavan Finn-Power Oy:n tuotteet ja ratkaisut ovat olleet merkittävänä osana suomalaista teollisuutta jo yli viidenkymmenen vuoden ajan. Vuonna 1969 perustetun yrityksen uusi tehdas avattiin 2019 Seinäjoelle ja työllistää lähes 400 henkilöä.

”Finn-Power Oy on panostanut pitkäjänteisesti ja suunnitelmallisesti toimittajayhteistyöhön ja luonut toimivan ja yhtiön kriteerit täyttävän verkoston, jota kehitetään määrätietoisesti. Yrityksen pitkäaikainen panostus innovaatioihin on luonut pohjan merkittävälle markkina-asemalle, josta melko harva suomalainen yritys voi nauttia”, perustelee voittajan valintaa LOGYn Alihankinnan palkintovaliokunnan puheenjohtaja Tomi Parmasuo.

Palkinnon vastaanotti Finn-Power Oy:n ostojohtaja Tero-Jussi Teppo.

Vuoden Päähankkija- ja Vuoden Alihankkija -palkintoja on myönnetty vuodesta 1987 lähtien. Valinnat tekee LOGYn Alihankinnan palkintovaliokunta. Tunnustuksen tarkoituksena on edistää suomalaisen tuotannon kilpailukykyä tukevaa verkostoitumista.

Lisätiedot:
Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry, toimitusjohtaja Markku Henttinen, markku.henttinen@logy.fi
Finn-Power Oy, COO, North EU Region Kalle Kujanpää, kalle.kujanpaa@primapower.com