Alihankinta-virtuaalitapahtumassa verkostoidutaan – mukana noin 250 näytteilleasettajaa | Alihankinta
Alihankinta-virtuaalitapahtuma
{Content.image.alt

Alihankinta-virtuaalitapahtumassa verkostoidutaan – mukana noin 250 näytteilleasettajaa

Uutinen  17.11.2020

Historian ensimmäinen virtuaalinen Alihankinta- ja AlihankintaHEAT-tapahtumakokonaisuus kolkuttelee jo ruutujen takana. Teollisuuden ykköstapahtuma valtaa verkon 8.–10.12.2020. Kolmen päivän aikana tarjolla on runsaasti live-ohjelmaa, ennakkoon nauhoitettuja videoita sekä loistavat mahdollisuudet valmistavan teollisuuden asiantuntijoiden ja ammattilaisten verkostoitumiselle. Tapahtumaan osallistuminen on kävijöille maksutonta ja linkki tapahtumasivuille julkaistaan lähempänä tapahtuma-ajankohtaa.

Alihankinta-virtuaalitapahtuma porautuu ohjelmassaan Datasta bisnestä -teemaan. Kuten perinteisiin kuuluu myös tänä vuonna tapahtuma käynnistyy teemoihin johdattelevilla avajaisilla, joiden aikana palkitaan Vuoden Pää- ja Alihankkijat. Kiinnostavaa keskustelua on luvassa esimerkiksi Heat Grilli: ”Datasta bisnestä – älykkäästi, turvallisesti ja tuottavasti” -teemakeskustelun muodossa heti avajaispäivänä tiistaina. Ohjelmaa julkaistaan jatkuvasti, mutta tämänhetkiseen kattaukseen kannattaa tutustua jo nyt. Tutustu ohjelmaan.

”Ykkösjuttu on verkostoituminen”

Myös kohtaamisten merkitys on nostettu virtuaalitapahtumassa tärkeään rooliin. Alihankinta-virtuaalitapahtuman aikana käytössä on fyysisiltäkin messuilta tuttu Brella -verkostoitumispalvelu, joka yhdistää ammattilaiset ja mahdollistaa tuottavat kohtaamiset helposti ja tehokkaasti.

– Alihankinnan ykkösjuttu on aina ollut verkostoituminen, joten myös tänä poikkeusvuonna haluamme korostaa sen merkitystä. Brellan avulla tapaamiset sujuvat helposti videopuheluiden ja yrityskohtaisten chattien avulla, joten sekä vanhojen että uusien asiakassuhteiden solmiminen ja ylläpito on mahdollista myös virtuaalisessa tapahtumatoteutuksessa, kertoo Alihankinta-tapahtumakokonaisuuden projektipäällikkö Tanja Järvensivu.

Brella-palvelu tekee kontaktoitumisesta yksinkertaista. Jokaisella mukana olevalla näytteilleasettajalla on palvelualustalla oma yrityssivunsa, jonka kautta yrityksen edustajat tavoittaa sekä videopuheluiden että chatin välityksellä. Virtuaalitapahtumaan on ilmoittautunut yhteensä noin 250 näytteilleasettajaa, joten verkostoitumismahdollisuuksia riittää.

Kävijät pääsevät verkostoitumisalustalle joko Google-, Facebook- tai LinkedIn -tilillään tai varten vasten luodulla Brella-tilillä. Palveluun kirjautuminen on helppoa ja hyödyllistä, sillä tapahtuman aikaiset toimet säilyvät tilillä, mikä mahdollistaa kontakteihin palaamisen myös tapahtuman päätyttyä.

Sekä Brella-tapaamisten että ohjelmaan tutustuminen kannattaa aloittaa heti, jotta voi varmistaa itselleen onnistuneen ja tuottoisan virtuaalitapahtuman. Brella-palvelu aukeaa kävijöille 26.11., jolloin myös ensimmäisten tapaamiskutsujen lähettäminen on mahdollista.