Brella-ohjeet näytteilleasettajille | Alihankinta
Alihankinta-virtuaalitapahtuma

Brella-ohjeet näytteilleasettajille

  1. Mikä on Brella?
  2. Miten Brella on käytössä Alihankinta-virtuaalitapahtumassa?
  3. Kirjautuminen Brellaan
  4. Brellan käyttöliittymä
  5. Brella-tapaamiset
  6. Yrityssivu
  7. Chat
  8. Brella-tiimi ja asiakastuki

Mikä on Brella?

Brella on älykäs digitaalinen alusta 1 to 1 -tapaamisille tapahtumissa. Brellan kautta voit etukäteen suunnitella tapahtumapäivän agendan yhdeksi kokonaisuudeksi tapaamisten kanssa, sekä siirtää sen myös tarvittaessa henkilökohtaiseen kalenteriisi.

Jokaisen näytteilleasettajayrityksen edustajan tulee kirjautua Brellaan henkilökohtaisesti. Brella on tapaamistyökalu, jonka avulla puheyhteyden avaaminen sekä uusien ihmisten tapaaminen helpottuu. Kerro etukäteen videotapaamista ehdottaessa, mitä toivot tapaamiselta. Näin luot hyvää pohjaa puheen avauksille ja luottamukselle. Jokainen Brella-profiili voi sisältää myös sosiaalisen median kanavia, voitte aina ehdottaa tapaamista myös niiden kautta.


Miten Brella on käytössä Alihankinta-virtuaalitapahtumassa?

Brella-palvelussa näytteilleasettajayritysten tiedot ovat esillä, kukin omana yrityssivunaan. Yrityksen yhteyshenkilöt ovat palvelun kautta tavoitettavissa, ja heidän on mahdollista myös itse sopia videotapaamisia. Yrityssivuilla on käytössä yrityskohtainen julkinen chat-ominaisuus, jonka kautta yrityksen edustajat voivat keskustella tapahtuman osallistujien kanssa. Brella-palvelu mahdollistaa myös liidilomakkeen tuonnin yrityssivulle.

Kävijät ohjataan Brella-palveluun tapahtumapäivinä ensisijaisesti tapahtumasivun alihankintavirtual.fi kautta. Tapahtumasivulla on Brellan lisäksi mm. liveohjelmaa ja ohjelmakirjasto.


Kirjautuminen Brellaan

Brella liittymislinkki ja -koodi

Alihankinta-virtuaalitapahtuman Brella-palveluun liitytään tapahtumakohtaisella liittymislinkillä tai liittymiskoodilla.

Liity Brellaan tästä: next.brella.io/join/AlihankintaVirtual20
Liittymiskoodi on AlihankintaVirtual20

Jos et ole aiemmin käyttänyt Brellaa, palvelu ohjaa sinut luomaan ensimmäiseksi Brella-tilin. Älä kuitenkaan huoli – Brella-tilin luomiseen menee vain muutamia minuutteja.

Brella-tili

Brella-tilille pääset kirjautumaan Google, Facebook tai LinkedIn -tilin kautta. Jos et halua linkittää edellä mainittuja tilejä Brellaan, on sinun mahdollista luoda myös Brella-tili, jonka tiedot täytät alusta alkaen itse ja lisäät myös profiilikuvan. Tarvitset vain yhden Brella tilin, jolla näkyvät kaikki ne tapahtumat, joissa olet käyttänyt Brellaa. Kaikki tietosi, tapaamisesi sekä chat-keskustelut tallentuvat tilillesi ja voit palata kontakteihisi myös tapahtuman jälkeen.

Brella selaimessa ja applikaationa

Brella toimii valitsemassasi selaimessa niin tietokoneella ja mobiilissa https://next.brella.io.

Helpoin tapa kirjautua Brellaan on klikata liittymislinkkiä, jonka saat tapahtuman järjestäjältä palvelun auetessa näytteilleasettajille. Voit myös lisätä tapahtumakohtaisen liittymiskoodin ‘Join new event’ kohtaan Brellaan kirjautuessasi.


Brellan käyttöliittymä

Vasemmalla olevasta valikosta löydät seuraavat sivut:

People: Täältä löydät kaikki julkiset profiilit, joiden käyttäjät ovat valmiita verkostoitumiseen. Jos olet itse luonut anonyymin profiilin, et näe tässä kohdassa ketään.

Schedule: Aikataulut. Tälle sivulle tulevat näkyviin mm. sopimasi tapaamiset.

Exhibitors: Näytteilleasettajien omat sivut, joiden kautta löytyvät yritysten tiedot ja yhteyshenkilöt. Kontaktit onnistuvat videotapaamisina, chatilla tai yhteydenottolomakkeen kautta. Listan päällimmäisenä sijaitsevaa hakupalkkia voi käyttää sanahakuihin.


Brella-tapaamiset

Alihankinnan virtuaalitapahtumassa on omat intressikategoriat, jotka kannattaa valita tarkoin itselleen sopiviksi, jotta matchmaking-algoritmi valitsee sinulle parhaimmat kontaktit intressien pohjalta.

Myös lyhyt esittely itsestäsi (max. 280 merkkiä) kannattaa kirjoittaa huolella, sillä toiset Brella käyttäjät voivat hakea kontakteja myös hakusanojen avulla “Search” kohdassa. Hyvällä esittelytekstillä on huomattu olevan suora vaikutus tapaamisten laatuun ja tyytyväisyyteen.

Voit ehdottaa videotapaamisia kaikille Brella käyttäjille ja ehdotuksen yhteyteen on mahdollista kirjoittaa myös lyhyt personoitu tervehdysviesti. On hyvä miettiä hetki, miksi henkilö tahtoisi tavata sinut ja mitä asioita haluat tuoda videotapaamiseen. Tee heille mahdottomaksi sanoa ei!

Voit myös sulkea tapaamisaikasi Schedule-sivun Your Availability -kohdasta, jos et halua vastaanottaa videotapaamiskutsuja. Jos suljet omat tapaamisaikasi, voit silti nähdä toisten osallistujien vapaat ajat ja ehdottaa videotapaamisia. Näet ainoastaan ne ajat, jotka ovat teille molemmille vapaita aikoja. Jos sinulle ehdotettu aika ei sovi, voit joko uudelleen aikatauluttaa Reschedule- tai hylätä Cancel -toimintojen avulla.


Yrityssivu

Luodessasi Brella-tiliä ja täyttäessäsi henkilökohtaisia tietojasi, tulet linkittymään yritykseesi ja löytymään myös yrityksesi tietojen alta Exhibitors- välilehdeltä, jos tapahtumanjärjestäjä on lisännyt yritystiedot Brellaan. Jotta linkitys toimii, huolehdithan että yritysnimi omissa tiedoissasi on kirjoitettu täysin samalla tavalla kuin yritysnimi Exhibitors-välilehdellä.

Kuinka varmistat, että sinut on yhdistetty yritykseesi?

Mene kohtaan Exhibitors, etsi hakupalkin avulla yrityksesi ja klikkaa se auki. Company representatives -välilehdellä näkyvät kaikki yritykseen linkitetyt henkilöt. Mikäli sinua ei löydy listalta, mene henkilökohtaisiin asetuksiisi ja varmista, että yritysnimi on kirjoitettu täsmälleen samoin kuin yrityssivulla.


Chat

Chat-toiminto löytyy yrityssivun oikeasta laidasta. Yrityksenne edustajat voivat käydä avoimia keskusteluja muiden osallistujien kanssa. Huomioittehan, että chat-toiminto ei anna notifikaatioita, joten yhteyshenkilöiden tulee itse seurata chatia aktiivisesti etenkin ilmoitettuina päivystysaikoina.

Yrityksen yhteyshenkilöt voivat tarvittaessa poistaa asiattomia viestejä chatista klikkaamalla kyseistä viestiä ja poistamalla sen poista-toiminnolla.


Brella-tiimi ja asiakastuki

Brella-tiimillä ei ole pääsyä eikä muokkaamisoikeuksia kenenkään henkilökohtaisiin Brella-tileihin eikä yrityssivujen tietoihin. Brella-tiimi palvelee teitä kuitenkin kaikissa tekniikkaan liittyvissä kysymyksissä: support@brella.io ja Website Chat