Markkinointipaketti | Alihankinta
Alihankinta-virtuaalitapahtuma

Markkinointipaketti

Kootut ohjeet markkinointisi tueksi

Näytteilleasettajan markkinointipaketti sisältää käytännön ohjeet ja täsmävinkit, joilla voit markkinoida omaa osallistumistasi virtuaalitapahtumaan.

markkinointipaketti

 

Miksi osallistumistaan kannattaa markkinoida?

Alihankinta-virtuaalitapahtuma on meille täysin uudenlainen tapahtumakonsepti, joten halusimme tehdä markkinoinnin teille helpoksi tuottamalla valmiin materiaalipaketin markkinointivinkkeineen. Haluamme levittää tapahtuman sanomaa mahdollisimman laajalle, kannustamme näytteilleasettajiamme osallistumaan aktiivisesti tapahtuman markkinointiin.

Halusimme tehdä markkinoinnista mahdollisimman helppoa, joten olemme tehneet näytteilleasettajille markkinointimateriaaleja, jotka ovat täysin vapaassa käytössä. Olemme laatineet näytteilleasettajien markkinoinnin tueksi vinkkejä ja muutaman yhteisen päivämäärän, minkä ansiosta voimme yhdessä tavoittaa suuremman määrän potentiaalisia tapahtumavieraita kuin muuten olisi mahdollista.

Näytteilleasettajien verkostot ovat kullanarvoisia tapahtuman markkinoinnissa. Viestit menevät helpommin läpi, kun ne kertoo omaan tai tuttavan verkostoon jo valmiiksi kuuluva taho. Kannustammekin näytteilleasettajiamme markkinoimaan osallistumistaan Alihankinta-virtuaalitapahtumaan ja jakamaan tietoa, jotta saamme tapahtumalle mahdollisimman laadukkaan ja oikeanlaisen yleisön.


Mistä saan materiaaleja?

Tampereen Messujen materiaalipankkiin on lisätty kuvia ja bannereita, joita voit käyttää vapaasti omassa markkinoinnissasi. Materiaaleja voit hyödyntää omilla verkkosivuillasi tai sosiaalisen median kanavissa. Valittavanasi on kuvat seuraavan kokoisina:

      • 290×160 px
      • 670×250 px
      • 980×400 px
      • 1080×1080 px (erityisesti Instagram- ja Facebook-julkaisuun sopiva koko)
      • 1200×628 px (eityisesti Facebook- tai LinkedIn-mainokseen sopiva koko)

Materiaalipankkiin


Missä markkinoin?

Viestimme Alihankinta-virtuaalitapahtumasta seuraavissa kanavissa:

LinkedIn:
AlihankintaHUB

Facebook:
Alihankinta-sivu
Alihankinta-tapahtuma

Twitter:
@Alihankinta
@TampereenMessut


Tärkeät päivämäärät?

Käytä Alihankintaan liittyvissä julkaisuissasi #Alihankinta, #AlihankintaHEAT ja #AlihankintaHUB -tunnisteita, jotta viestisi yhdistyy Alihankinta-virtuaalitapahtumaan. Lisäksi näin meidän on mahdollista jakaa viestiäsi eteenpäin omissa kanavissamme.

3.11.2020 | “Mekin ollaan mukana”

  • Julkaisemme 3.11. Alihankinnan nettisivuilla ohjelmaa ja kannustamme silloin myös kaikkia näytteilleasettajia kertomaan somessa osallistumisestaan Alihankinta-virtuaalitapahtumaan. Tähän yhteyteen materiaalipankistamme löytyy banneri, jota jakamalla saamme helposti jaettua yhtenäisesti tietoutta Alihankinta-virtuaalitapahtumasta.

17.11.2020 | “Sattuu ja tapahtuu”

  • Alihankinnan historia on pitkä ja vuosiin mahtuu monenlaista kommellusta ja muistoa. Haastamme näytteilleasettajamme kertomaan kanavissaan 17.11., millaisia muistoja Alihankintaan liittyy. Tarkoituksena on kerätä niin hauskoja kommelluksia ja mokia kuin tunteita herättäviä tunnelmointejakin. Tyyli on vapaa! Muistattehan liittää viestiinne #Alihankinta-hashtägin, niin saamme jaettuja viestejä eteenpäin.

1.12.2020 | “Me tarjoamme tätä”

Kun Alihankinta-virtuaalitapahtumaan on enää viikko aikaa, suosittelemme nostamaan somessa esiin vinkkejä tulevaan tapahtumaan. Olkaa siis 1.12. valmiina ja kertokaa, mitä juuri teidän yrityksellänne on tänä vuonna tarjolla. Kerätään yhdessä vinkit virtuaalitapahtumaan!